Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΩΚΡΑΤΗ ΜΑΛΑΜΑ


...Δηλαδή, χωρίς να έχω την πείρα της δουλειάς στο στούντιο, μου επέβαλε να κάνω σαράντα ώρες ηχογράφηση ,μίξη ήχου κτλ. Αυτό το θεώρησα σχεδόν εκβιαστικό, γι’ αυτό και πήρα τη δουλειά μου κι έφυγα, δεν κάθισα να το συζητήσω περαιτέρω...αυτό ήταν το θέμα...

...Αυτός ο χώρος κι αυτός ο άνθρωπος ήταν οι αφορμές να βγεί στην επιφάνεια ό,τι υπήρχε εκείνη την εποχή σε εκκρεμότητα. Έδωσε θέση σε νέα πράγματα και σε νέους καλλιτέχνες... εμένα, το Θανάση (Παπακωνσταντίνου), τα παιδιά απο την Κω-τις Μουσικές Περιπλανήσεις -και άλλους....επίσης μάζεψε όσους ασχολούνταν με την παραδοσιακή, την ποντιακή, τη δημοτική μουσική αλλά και τα ρεμπέτικα κι έκανε συλλογές και ηχογραφήσεις τραγουδιών τα οποία διαφορετικά θα χάνονταν...

...Σ’ αυτό συνέβαλε και η αγάπη μου για τη Μελίνα.Ο θαυμασμός μου για εκείνη ήταν τεράστιος... την άκουγα δηλαδή στα μαγαζιά και πραγματικά την απολάμβανα, γινόμουν ‘’άνθρωπος’’...Ήταν λοιπόν μια ευκαιρία για μένα, γιατί κάποια στιγμή όταν σου παρουσιάζεται μια τόσο αξιόλογη παρουσία και φωνή το βλέπεις σαν ένα δώρο. Επειδή έχω κάνει αρκετές μουσικές για θεατρικά έργα θυμάμαι ότι το ίδιο το κείμενο και η υπόθεση με πήγαινε στα μουσικά θέματα που χρειαζόμουν, μ’ έπιανε απ’ το μανίκι κανονικά, με εξωθούσε... έτσι γίνεται και με μία φωνή...μια αξιόλογη φωνή σε σπρώχνει να δημιουργήσεις πάνω της ,να πας κοντά της, σου δίνει πραγματικά το έναυσμα,τη σπίθα...

...Η πειρατεία δε σκοτώνει τη μουσική,σκοτώνει τις εισπράξεις τις δικές μας ... Είναι περίπτωση των καιρών αυτή...Αφού ζουν πολλοί άνθρωποι απο την πειρατεία ας ζήσουν λοιπόν κι αυτοί ... Γι΄αυτό λέω ότι το μόνο που έμεινε ως δικαίωμα στα χέρια μας είναι η ΑΕΠΙ,μην το παίρνετε κι αυτό...γιατί εγω ευτυχώς μπορώ και δουλεύω, πολλοί όμως κάθονται στα σπίτια τους γιατί δε μπορούν να δουλέψουν λόγω γήρατος, ασθένειας κτλ και περιμένουν πέντε δραχμές απο την ΑΕΠΙ για να επιβιώσουν. Δηλαδή τι θα κάνουμε θα τους τραβήξουμε το χαλί κάτω απο τα πόδια…; θα πάνε να πνιγούν…; δεν κατάλαβα... κάποιος πρέπει να σκέφτεται σφαιρικά όλη την υπόθεση και όχι απο την άποψη μόνο ότι κάποιος βάζει το χέρι στην τσέπη κάποιου άλλου και παίρνει εκατό ευρώ το μήνα οπότε πρέπει να του κόψει τα πόδια... δεν είναι έτσι...κόβεις τα πόδια του άλλου όταν δε συνεισφέρεις εσύ...

ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου