Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 23/03/2010

ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ (ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑΝ ΣΥΓΓΕΝΗ ΜΟΥ) ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΕΡΑ2 ΑΚΟΥΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕ.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΕΣΤΗ ΝΤΑΝΤΟ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΟΤΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.




Λοιπόν λυπάμαι, αλλά δεν ξέρω που πάμε,
Αν θέλεις έλα ,είσαι μεγάλη κοπέλα
Κι αποφασίζεις ,αν προχωράς ή αν γυρίζεις

Εγώ θα πάω, παίρνω ανάσα βουτάω,
Φτάνω στον πάτο, δεν είναι ωραία εκεί κάτω
Μετά ανεβαίνω ,τώρα το καταβαίνω
Ξανά ανασαίνω ,και τώρα καταλαβαίνω
Περνάς τ’άγκαθια, περνάς τ’άγκαθια
Μονάχα για την προσπάθεια

Ένα μαχαίρι ,κρατεί τ’αόρατο χέρι
Και κάθε μέρα ,σου λέει την ιδία φοβερά
Θα το παλέψεις ,ή αλλιώς θα μου τα επιστρέψεις
Όπως τα βρήκες ,και μη μετρά τόσες νίκες
Γιατί στ’άγκαθια, γιατί σ τ’άγκαθια
Μετράει μονό η προσπάθεια

Βλέπω το μέλλον ,των κερδισμένων κυπέλλων
Και λέω όχι ,τέρμα οι μεγάλοι μου στόχοι
Γιατί είναι τύχη , αν τελικά θα πετύχει
Και δεν με νοιάζει ,που πάω μ’ οποία σου μοιάζει
Καμία εμπάθεια.. καμία εμπάθεια…
Για αυτούς που κάνουν προσπάθεια

Δεν τους ζηλεύω ,μ’ αρέσει απλός να χαζεύω
Τι έχουν οι άλλοι , μες το δικό τους κεφάλι
Σε τι διαφέρουν ,όλοι μπορούν να στη φέρουν
Μ’ αυτά τα χάδια ,που αφήνουν βαθιά σημάδια
Μη σταματήσεις, μη σταματήσεις…
Ειν η καλή σου προσπάθεια

Μα ποια ζωή σου ,θα πάρεις κάτι μαζί σου
Ποσά θα μείνουν ,κι αν όσα θέλεις δεν γίνουν
Θα γίνουν αλλά ,είναι μεγάλη η σκάλα

Δεν πάω πάσο , και αν όλα είναι να τα χάσω
Καμία ευθύνη ,ποτέ μη σώσει και γίνει..
Εγώ ομορφιά μου ,αγαπάω τα καρφιά μου
Και δεν κολώνω ,στον πρώτο δυνατό πόνο
Και πες στον Χάρο …
Και πες στον Χάρο ,θα πάω όταν γουστάρω…
Και πες στον Χάρο ,θα πάω όταν γουστάρω…
Και πες στον Χάρο ,θα πάω όταν γουστάρω…
Και πες στον Χάρο ,θα πάω όταν γουστάρω…
Και πες στον Χάρο ,θα πάω όταν γουστάρω…
Ναιιι και πες στον Χάρο ,θα πάω όταν γουστάρω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου